PON - PET 7h - 17h, SUB: 7h -12h

Reklamacije i povrati
Povrat robe – jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe. U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti bez navođenja razloga tako da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti prodavatelja o raskidu ugovora o kupoprodaji na sljedeći način:
Potrebno nas je obavijestiti o Vašoj odluci na jedan od načina:
• Poštom na adresu: Jela trgovina d.o.o.; Podstinice 54, 21213 Kaštel Gomilica
• Elektroničkom poštom na adresu: jela_trgovina@vip.hr
U obavijesti je potrebno navesti svoje ime, prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte. Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obavezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Povrat novca biti će izvršen na isti način kao i uplata u roku od 14 dana od primitka Vaše odluke o jednostranom raskidu kupoprodajnog ugovora. Povrat novca se može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena u naš prodajni centar.
Mogućnost raskida ugovora NE VRIJEDI za:
• Robu koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
Zamjena robe
Kupljenu robu je moguće ukoliko je nekorištena i neoštećena uz valjani račun zamijeniti unutar 15 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti robu iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu) u našem prodajnom centru.
Reklamacija robe
Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu obavezno prijaviti prodavatelju u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Potrebno je prijaviti oštećenje i poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: jela_trgovina@vip.hr. Prilikom preuzimanja robe potrebno je pregledati vanjska oštećenja jer svojim potpisom potvrđujete da ste pošiljku primili u neoštećenom pakiranju.
Jamstvo
Jamstvo za proizvode (čijom kupnjom se ostvaruje pravo na jamstvo) se odnosi na tehničku ispravnost proizvoda i počine teći od dana zaprimanja proizvoda.
U slučaju kvara kupac može donijeti proizvod u naš prodajni centar gdje će naše osoblje preuzesti brigu o uređaju te ga preusmjeriti u odgovarajući ovlašteni servis na eventualni otklon poteškoće. Osoblje će u najkraćem mogućem roku obavijestiti kupca o stanju vraćenog uređaja.
Jamstvo ne pokriva kvarove i oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili nestručnim održavanjem. Također, jamstvo prestaje ukoliko kupac ili netko treći otvori uređaj te ga pokuša sam popraviti. Zamjena uređaja novim je moguća u slučaju nemogućnosti popravka od strane ovlaštenog servisa unutar jamstvenog roka.
Informacije o proizvodima i grafički sadržaj
Prodavatelj zadržava pravo pogreške prilikom davanja informacija o proizvodima na web stranici. Fotografije proizvoda ne moraju nužno biti istovjetne sa stvarnim izgledom proizvoda. Cijene i uvjeti plaćanja vrijede isključivo u trenutku zaključivanja narudžbe i mogu se naknadno mijenjati bez prethodne najave.